Τα πράγματα είναι απλά: Μην ξαναπαίρνετε παγωτά ΕΒΓΑ και προϊόντα Unilever. Ποτέ και τίποτα από τους επιβουλείς του Ελληνισμού!

Πριν λίγες μέρες κυκλοφόρησε μια διαφήμιση η οποία έδειχνε το Αιγαίο διχοτομημένο στον 25ο μεσημβρινό, όλως τυχίως εκεί που ακριβώς θέτουν τη γραμμή της διχοτόμησης οι βάρβαροι Τούρκοι.
Μετά από το θόρυβο που ξέσπασε, η εταιρεία μπισκότων ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ, οικογενειακή εταιρεία Μικρασιατών Ελλήνων πατριωτών, εξέδωσε την παρακάτω ανακοίνωση:

 «Με αφορμή τη διαφήμιση του παγωτού ΕΒΓΑ 4×4, που περιέχει προϊόν μας, θέλουμε να διευκρινίσουμε ότι η εταιρία μας συνεργάζεται με τα παγωτά ΕΒΓΑ, παρέχοντας απλώς τις σχετικές ποσότητες μπισκότων για την δημιουργία του εν λόγω προϊόντος. Υπεύθυνος για το προϊόν και τη διαφήμισή του είναι o Τομέας Παγωτού της Unilever.
Μόλις διαπιστώσαμε ότι η εν λόγω διαφήμιση εκλαμβάνεται ως παραποίηση του χάρτη της Ελλάδας, ζητήσαμε αμέσως την απόσυρσή της. Από την πλευρά του, ο Τομέας Παγωτού της Unilever προέβη στην απόσυρση της διαφήμισης, όπως διαβεβαίωσε και σε ανακοίνωσή του.
Η Ε.Ι. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε. είναι μία ιστορική ελληνική εταιρεία, που τιμά και στηρίζει με όλες της τις δυνάμεις, επί 100 χρόνια τώρα, την ελληνικότητά της και σέβεται τα εθνικά μας σύμβολα και τον πατριωτισμό όλων των Ελλήνων.

Ζητούμε συγγνώμη αν άθελά μας εθίγη το κοινό εθνικό αίσθημα.»

Από την πλευρά της, η πολυεθνική Unilever, που όμως εξυπηρετεί συγκεκριμένα γεωπολιτικά και γεωιστορικά συμφέροντα, που καταφέρονται εναντίον της Ελλάδας και επιβουλεύονται τα ιστορικά συμφέροντα του Ελληνισμού, δικαιολογήθηκε ως εξής:

«Η εταιρία μας, με αίσθημα ευθύνης δηλώνει απερίφραστα το σεβασμό σε κάθε σύμβολο εθνικής κυριαρχίας και ως εκ τούτου προχώρησε στην άμεση απόσυρση του διαφημιστικού σποτ, στο οποίο μια ατυχής, διόλου ηθελημένη, εικαστική απεικόνιση χάρτη, εκλήφθηκε ως παραποίηση των ελληνικών συνόρων.
Λυπούμεθα ειλικρινά για το ότι το συμβάν αυτό έθιξε το κοινό αίσθημα και αρχές που κι εμείς οι ίδιοι πρωτίστως ενστερνιζόμαστε.
Με εκτίμηση, Τομέας Παγωτού Unilever»

Η ανακοίνωση της εταιρείας Μπισκότα Παπαδοπούλου, είναι πιστευτή, γιατί και ξεκάθαρη είναι και επειδή είναι γνωστή η πορεία της οικογένειας.
Τουναντίον, η ανακοίνωση της Unilever δεν πείθει ότι το θέμα έγινε τυχαία και δεν εξυπηρετεί άλλα συμφέροντα, που στέφονται εναντίον της Ελλάδας και του Ελληνισμού.
Για το λόγο αυτό, για να πάρει το μήνυμα η Unilever και όσοι τη στρέφουν εναντίον του Ελληνισμού, θα πρέπει εμείς οι Έλληνες καταναλωτές να της δώσουμε ένα μάθημα.
Όπου βλέπουμε ΕΒΓΑ και άλλα προϊόντα της Unilever, μακριά.
Ούτε ένα προϊόν από τους επιβουλείς του Ελληνισμού, μέχρι να αποδείξουν έμπρακτα ότι τιμούν και σέβονται την Ελλάδα.
Μόνο όταν δούμε υψηλόβαθμα στελέχη της Unilever σε διαδηλώσεις υπέρ της Ελλάδας και της Κύπρου, να αναθεωρήσουμε την άποψή μας.
Μέχρι τότε, να επιλέγουμε τι τρώμε και τι αγοράζουμε και να μην πάμε από τη Σκύλλα στη Χάρυβδη.
Δηλαδή  σε άλλη πολυεθνική, χειρότερη από την πρώτη.
Να προτιμάμε Ελληνικά προϊόντα.
Μπορεί οι πολιτικοί να ξεπούλησαν την Ελλάδα, εμείς οι πολίτες με τη συμπεριφορά μας μπορούμε να ξανακερδίσουμε την πατρίδα μας.
Ας δώσουμε άμεσα το μήνυμα.

Υστερόγραφο
Δεν είμαι κατά των πολυεθνικών. Ίσα ίσα, πιστεύω ότι ο μόνος τρόπος για να σωθεί η Ελλάδα, είναι η δημιουργία κλίματος και περιβάλλοντος, που θα ευνοεί τις επενδύσεις, ελληνικές και ξένες.
Όμως, άλλο αυτό και άλλο να πληρώνουμε εμείς το σκοινί που θα μας κρεμάσουν.
Να σέβονται την Ελλάδα και τους Έλληνες και ας κοπιάσουν.

Σάββας Καλεντερίδης

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s